marți, 2 septembrie 2008

septembrie

Am chef de-o tigara, sa simt frigul iara, sa ma ascund intr-un colt cald, sa astept nerabdatoare sa fiarba apa in imbric pentru ceaiul cu aroma de portocale si menta.
Am chef sa ma cuibaresc friguroasa intr-o poveste de iarna, sa simt mirosul de prajituri facute la cuptor si sa sorb un strop de somn.
Am chef sa ma refugiez intr-un vis unde sa pot face toate astea!
Am chef de o dimineata rece pe-un varf de munte si sa-mi crape obrazul de frig; am chef sa-mi imbat privirea cu o bucata de cer care sta sa ploua.
Am chef sa ma prinda ploaia in sandale si sa simt picurii pana la piele, sa alerg spre casa si pe masura ce alerg prin ploaie drumul catre casa sa se indeparteze tot mai mult.
Am chef sa simt aburul care iese din pamant dupa ploaie, si sa simt pretutindeni mirosul tomnatic adus de frunze si de fructe uscate.
Am chef sa imi ratacesc privirea intr-un zbor de fluture, sau dupa un zmeu inaltat de-un tata cu-al sau fiu. Se spune ca un simplu zbor de fluture poate duce in viitor la un uragan - ma intreb cat de mult le place fluturilor ploaia? Sa fie oare ploaia oare muza care-i inspira sa zboare mai usor si mai lin? Sa fie oare meritul ploii pentru coloritul aripilor lor?
Am chef sa ma trezesc intr-o alta dimineata unde toate astea sa fie reale. Astept zorii de maine, poate vei fi tu dimineata pe care o astept.

0 comentarii: