miercuri, 17 septembrie 2008

la final

Am trait atata vreme doar din vise. Le-adunam in inima si le vindeam. L.e vindeam mereu pe o nimica toata. Dar in sinea mea ce mult ma bucuram. Cand in schimbul unui vis primeam un zambet. Din acel suras mai plamadeam un vis. Insa lumea s-a schimbat si pe-alte drumuri s-a grabit. Sau poate numai eu am obosit un pic.
Inchid usa, sting lumina, trag oblonul si incui. Magazinul meu de vise nu mai vinde nimanui. Plec cu gandul nu stiu inca. In Apus sau in Orient. Tu iubitul meu afla astazi c-ai fost ultimul client.
Eu gaseam adeseori intr-o privire
Care se insenina cand povestea
Bucuria de a merge mai departe
Si-alte vise altor inimi le vindeam
Le dadeam pe cate-o strangere de mana
Si visam sa fac un om fericit. Insa lumea s-a schimbat. Si azi se vand numai pe bani si vise si iubiri si suflete si ani.

0 comentarii: