luni, 14 ianuarie 2008

"washing the sun with my ghostly tears"

in loc sa ma uit ca tot omu' pe cursuri, in seara asta am bantuit pe net, citind una, sau alta.
Aveam chef sa ascult ceva muzica, insa nu orice, si nu stiam ce. Sunt satula de radioul din fiecare dimineata din masina care urla numai muzica elctronica. N-am ce sa fac. Nu-i masina mea, nu pot sa spun inchide radioul...desi uneori imi vine sa i-o spun urland la 6 jumate dimineata.
M-am oprit la Sinead O'Connor si la Placebo, care in ultimul timp, ii ascult tot mai des. Mi se par foarte tari. Nu i-am ascultat niciodata atat de mult ca acum. Am descoperit si o piesa care mi se pare f.misto: se numeste "Jackie"
Jackie left on a cold, dark night
Telling me he'd be home
Sailed the seas for a hundred years
Leaving me all alone
And I've been dead for twenty years
I've been washing the sand
With my ghostly tears
Searching the shores for my Jackie-oh
And I've been dead for twenty years
I've been washing the sand
With my ghostly tears
Searching the shores for my Jackie-oh
I remember the day the young man came
He said, "your Jackie's gone
We got lost in the rain"
And I ran to the beach
And laid me down"You're all wrong", I said
And they stared at the sand
"That man knows that sea
Like the back of his hand
He'll be back some time laughing at you"
And I've been waiting all this time
For my man to come
Take his hand in mine
And lead me away
To unseen shoresI've been washing the sand
With my salty tears
Searching the shore
For these long years
And I'll walk the seas forever more
Till I find my Jackie oh
Till I find my Jackie oh

4 comentarii:

Anonim spunea...

Doamna din poveste pare un fel de Vitoria Lipan care-l caută pe bărbată-su :) (Vă rog frumos sa mă scuzaţi pentru glumă, dar nu m-am putut abţine).

Piesa aia este intr-adevar extraordinară, favorita mea de pe albumul ăla. Vă recomand cu caldură şi piesa "Red Football", de pe un album de mai târziu, piesă pe care o puteţi asculta aici (facând abstracţie de fata care ţopăie pe-acolo): http://www.youtube.com/watch?v=SGund6krb70

Versurile sunt cel puţin la fel de frumoase ca la "Jackie".

Sinead RULEAZĂ!

Ana spunea...

n-am stiut ca-ti place Placebo. Ei bine, nici eu nu stiam ca imi plac :D pana cand intr-o seara satula de muzica comerciala (pe care trebuie sa recunosc, o ascult destul de des) mi-am zis sa asscult si altceva.

Anonim spunea...

Nu stiu de Placebo, că nu prea am ascultat. Eu ziceam de Sinead ;)

Ana spunea...

am tras cocnluzia ca iti place Placebo pt. ca ai zis ca piesa e "intr-adevar extraordinara" nu de alta. Asta insemnand ca o si stii, sau nu?