sâmbătă, 26 ianuarie 2008

wc-ul cel mult visat


Am inventat wc-ul in care poti arunca ce te deranjeaza. Este in aer liber. Nu trebuie sa tragi apa. Nu trebuie sa il intretii de vreun fel. E pe sistemul cu autoself cleaner. Deja mi-am facut o colectie impresionanta cu ce as vrea sa arunc in el.
- ziua de scadenta a facturilor, sa ma leg la sireturi, sa spal tacamurile (furculite, lingurite, etc), sa-mi dau cu crema incaltamintea, sa iau pastile, sa ma culc foarte devreme cand am impresia ca ziua abia a inceput, sa achit datorii, sa fiu nevoita sa alerg prin ploaie desi nu vreau, sa stau la munca peste program, sa intarzii undeva, sa ii pot desfiinta pe vecinii de sus care m-au innebunit cu maneaua lor, sa nu mai fiu nevoita sa vad lista cu cat am de platit la intretinere, sa raspund atunci cand nu vreau, sa, si sa, si pe deasupra sa mai si Sa.
P.S: Daca e cineva interesat, pentru rezervari pls, do not hesitate to call me!

2 comentarii:

Dru. spunea...

eu as vrea sa arunc oamenii. daca nu pe toti, macar 90% din ei. poti sa faci o vraja si pt mine?

Ana spunea...

pai sa stabilim cand vrei asta.
The whole rest it's magic!