vineri, 25 ianuarie 2008

Babel, Babilonia, Bethel, Budha

titlul nu are nici o treaba cu continutul
Asa mi-a venit sa scriu, poate de la faptul ca ma doare capul ingrozitor si a inceput brusc dintr-o data.
acum m-am uitat sa vad de unde vine "Bethel" - ai sa razi, ca eu rad; Bethel este denumirea unei biserici penticostale/baptiste, si mi-aduc aminte ca acum cateva seri au ajuns pe la usa mea niste Martori de-a lui Iehova, poate are vreo legatura, sau nu. Si cu cat stau si ma uit mai mult la titlu imi dau seama ca are f.mare legatura cu ce am facut azi, si ieri. Prietena la care am fost la cafea azi, avea casa plina de Budha si alte chestii de feng-shui.
N-am mai iesit de cateva zile bune din casa, o fi din cauza asta...sau nu? si totusi azi cand am iesit, m-am imbracat in roz, nu cred sa fiu deocheata:)). Hmm, trebuie sa citesc si horoscopul. De ce sa-l citesc? Ca in seara asta m-am amuzat cu ghicitul in cafea care zicea ceva de genul: bani, realizari, ceva cu C, E si D (poate vine de la Ce Dracu) o perioada neagra si alte aratari dubioase. Clasic, normal, si mie imi suna la fel. Bine ca nu a trebuit sa dau si bani.

Mi-am propus daca iau exam. la engleza, sa ma tund si sa ma vopsesc, am o toana de care nu mai scap, si pana nu mi-o indeplinesc nu ma las.Stau si ma gandesc ce sa-mi propun daca termin cu bine sesiunea. Gata...stiu, plec in Insulele Maldive!
Imi place rozul, dar imi place mult. As vrea sa imi vopsesc camera in roz, cum defapt as fi vrut sa o fac de la inceput, dar nu am gasit rozul pe care mi-l doream si mi-a trecut. Asa ca, astept sa-mi treaca sau poate conving prietenul care m-a ajutat sa vopsesc camera in galben sa o facem in roz.
Tot ma doare...imi vine sa-l arunc sau sa-l inghet si sa-l scot cand ii e mai bine.
Mai bine lasa, ma duc sa deschid cursurile sa mai citesc, poate e prea gol si de aia ma doare.


0 comentarii: