vineri, 17 septembrie 2010

Review

La naiba cu timpul ăsta care trece extrem de repede. Nici nu ştiu cu ce să încep.
Am fost în vacanţă am revăzut castelul Bran şi am fost mai dezamăgită decât aş fi fost până acum. Mi-e clar ! Nu ştim / vrem să exploatăm ce avem; cu atât mai mult mi-a fost greu să înţeleg de ce nu ai prea multe variante de ales când e vorba de servit masa de prânz. M-am oprit şi la Peleş. Aici aceiaşi surpriză. Una bucată castel, abandonată acolo, cu câţiva turişti, dar nimic înafară de asta. Noi (şi E. Udrea) asta numim ofertă turistică. Suficient despre vacanţă. Bag de seamă că în ulitmul rând tot Bucureştiul rămâne locul în care te simţi bine în România când vine vorba de happening-uri.
A fost o vară plină cu...
multe plimbări cu bicicleta de la care m-am ales mai mult sau mai puţin cu vânătăi noi, dar şi cu prieteni noi
seri în care am uitat de toate pe la terasele din Cărtureşti, Uranus, Serendipity, Home Mătăsari, Motoare, Clubul Ţăranului & others.
tentative de a citi
aruncatul cu privirea pe cerul înstelat din Vamă, hamacul din Uranus, un alt hamac din Buzău la fel de colorat ca cel din Cărtureşti
nopţi cu filme şi muzică bună în aer liber
Acum că ne pregătim de minunata toamnă ar fi utilă o listă cu evenimente drăguţe ce vor urma în următoarea perioadă.

Până atunci, h'asta la re-vista

0 comentarii: