luni, 10 august 2009

26 sau ce-o mai fi...

1. imi place ideea de "acasa".
2. imi place ideea de "share"
3. imi place ideea de "give away"
4. imi place ideea de "a cauta"
5. imi place miscarea de orice fel
6. imi iubesc bicicleta
7. imi place ce ai facut din mine
8. imi place galbenul din garsoniera mea pentru ca e aproape singurul lucru care nu ma nemultumeste la ea
9. imi place la Ikea
10. imi place sa am tot timpul cafea (asta pentru ca nu imi place sa ma trezesc dimineata si sa cobor sa cumpar daca nu am)
11. imi place soundtrack-ul din "the 3-rd iron"
12. imi place sa imi regasesc linistea in bucata mea de cer din vama din Control
13. imi mai place cand nu am nimic de facut si timpul e scurt (ca atunci pretuiesc mai mult timpul pe care nu-l am)
14. imi place noua usa de la garsoniera mea
15. imi place ideea ca va veni toamna in curand
16. imi laptele rece din termosul tau
17. imi place ideea de a adormi cu gandul ca abia astept sa fie maine
18. imi plac oamenii talentati
19. imi place ideea de vechi
20. imi place ideea ca intr-o zi imi voi deschide caffe-pasticeria mea (traiesc cu ideea asta de vreo 8 ani)
21. imi place curatenia.
22. imi place designul interior
23. imi place sa dansez
24. imi place sa simt mirosul de lemn; imi place lemnul (mostenire de la tata - macar atat)
25. imi place la Sighisoara
26. Carina, Sebastian, Beatrice, Patrick - imi plac! Care va fi primul?

Vreau sa traiesc o viata intreaga!
Sunt slaba uneori, pentru ca am si eu slabiciuni.
Sunt aproape intotdeauna morocanoasa dimineata, pentru ca in restul zilei sunt mereu cu chef de viata, preocupata si agitata.
Am defectele mele, pentru ca nimeni nu e perfect! (nu e neaparat si scuza mea, intotdeana)
Am cearcane in ultimul timp, pentru ca vreau sa fac mai mult decat imi permite job-ul de 8 ore.
Am restante la facultate, pentru ca cele doua job-uri nu-mi dau prea mult ragaz pentru studiu!
Am dezordine in viata pentru ca in general dedic mai mult timp altora decat mie!
Am anemie uneori pentru ca nu am timp sa mananc atunci cand trebuie.
Nu am bani tot timpul pentru ca nu investesc in clipa ce vine, ci in clipa de acum; pentru ca nu stiu ce imi aduce clipa ce vine niciodata; nu am niciodata certitudinea ca mereu va fi "o clipa" ce va veni! Nu traiesc neaparat pentru viitor, ci traiesc pentru totdeauna.
15 ianuarie, iti spune ceva?
Asta e aproape tot ce am...
Te risti?

1 comentarii:

Claudiu C. spunea...

Cap ou pas cap ? Cap !!