luni, 9 februarie 2009

Orfeu si Euridice







Aseara am vazut la Bulandra "Orfeu si Euridice" regia lui Alexandru Darie.
Decorul, costumele, machiajul si interpretarea sunt impecabile. Sala era plina, nu ramasese nici macar un scaun liber. Scena este de-a dreptul orbitoare de frumusete, gandit totul pana la cel mai mic detaliu. Piesa este un proiect al Teatrului Bulandra si Studioului Experimental de Opera şi Balet al Operei Naţionale din Bucureşti cu participarea Orchestrei Metropolitane de Camera Bucuresti si Corului de camera Accoustic.
Este prima data cand particip la un asemenea eveniment care contine mai mult opera. Scena este invadata de 10 actori, un cor de 22 de persoane, si orchestra.
Concluzia: foarte multa munca in toata chestia asta. Am ramas tablou ce am putut sa vad. La inceput mi-am zis ca mi-e suficient decorul la cat de bine era pregatit, fara sa mai vad si piesa.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Been there with you...apropo: multumesc! A fost foarte frumos: decoruri si voci superbe, costume unul mai ravisant ca altul....iar cand am intrat: decorul ne-a dat impresia ca ne aflam in Rai, plutind pe un norisor(Ma rog, asta era si ideea pe care voia sa o sugereze decorul, sau mai precis trimitea catre "locuinta lui Zeus")...atata doar ca in mintea noastra se zbatea din 5 in 5 min o sg intrebare: "Cand incep sa vobeasca in romana????"....oricum: o experienta f frumoasa!