vineri, 13 februarie 2009

Cand brandingul se intalneste cu scientologia sau joaca de-a specialistii in branding

Pare-se ca noul logo Pepsi, seamana cu logo-ul lui Obama.
Ideea este ca Pepsi Planet ar fi in centrul Universului. Ooooh da! Pepsi Planet! Trebuie sa o iau la dreapta la galaxia Coca-Cola nu? Un document care explica transformarea pe care o suferise logo-ul drept o cale de a atinge absolutul, compara logo-ul Pepsi cu Pamantul si interiorul sau stratificat, cu expansiunea universului, cu miscarea placilor tectonice si a fortelor magnetice, si chiar si cu fortele de baza care guverneaza Universul (gravitatea si viteza luminii). Se aduc toate aceste argumente geologice, fizice si astronomice ca sa explice de ce linia curbata care imparte sfera Pepsi in doua o ia acum pe diagonala, in loc sa fie orizontala.
Complicat de inteles, oricum, insa interesant de citit!
Pepsi inseamna bautura carbogazoasa, si atat!!!Dupa ce citesti documentatia respectiva, ai zice ca Pepsi iti ofera Heavy Metal sau Nirvana la doza!

0 comentarii: