sâmbătă, 13 decembrie 2008

CineMAiubit


Joi seara, s-a incheiat Editia a-XII-a a Festivalului International de Film Studentesc "CineMAIubit", la care am ajuns si eu.
Festivalul a cuprins patru sectiuni competitive: film de fictiune, film documentar, film experimental si film de animatie.

Surpriza mare mi-a fost sa constat, ca desi ma asteptam ca majoritatea premiilor sa fie acordate studentilor de la UNATC, pot spune ca primul loc ca numar l-a tinut Universitatea "Hyperion".
Dupa acordarea premiilor (unde l-am zarit si pe Nae Caranfil la un moment dat acordand unul din marile premii), am vazut si scurt metrajele pentru care s-au acordat acele premii. Am vazut filme bune,si filme foarte bune. Nu sunt eu critic de film sa imi pot da cu parerea, insa am constatat ca sunt filmele facute de studentii nostri, filmele care ar putea participa cu degajare si la alte festivaluri internationale. La premiere, am reintalnit o parte din actorii pe care ii vad de ceva vreme jucandu-si piesele "for free" in weeekend la UNATC-I.L.Caragiale.
Tind sa cred ca acesste scurt metraje nu vor fi vreodata promovate ca idee de regie, productie, actorie, pentru ca nu va fi evident buget pentru asa ceva!
Daca spun ca o imagine face cat o mie de cuvinte, risc sa folosesc un cliseu, dar aceste scurt metraje confirma inca o data aceasta zicala.

0 comentarii: