joi, 21 august 2008

vacanta

Mai sunt cateva ore si voi pleca din Husi. Am venit pentru o vacanta de o saptamana si mi s-a parut ca a trecut destul de greu. Aici timpul trece diferit de timpul cu care sunt obsinuita eu. Mi-am revazut colegi, prieteni, vecini, cunostinte, rude. Mi se par cu totii neschimbati, ba mai mult, unii imbatraniti de timp, griji, nopti nedormite, familie. Mi-am dat seama defapt care este motivul pentru care oamenii de aici imbatranesc mai repede decat ceilalti. Sunt preocupati prea mult de viata celorlalti, se cunosc prea bine si ii preocupa lucruri de genul: privitul vecinilor dupa draperii, stirile de la ora 17.00 (de aici vine si audienta)si emisiunea "Dan Diaconescu in direct". Nu-i condamn pentru asta, din varii motive, insa ma dezamageste faptul ca sunt limitati si se multumesc cu putinul.
Orasul este la fel cum l-am lasat acum 7 ani.
Maine ma reintorc la ale mele...

0 comentarii: