luni, 30 iunie 2008

noaptea "imploratorilor" de publicitate

Am ajuns vineri seara la a-13-a editie a "noptii devoratorilor de publicitate"; temperatura 40 grade, lume nu foarte multa.
Evenimentul a fost deshis de cei de la Shukar Collective care sincer, de data asta nu mi s-au parut extraordinari, poate din cauza caldurii, poate pentru ca si de data asta lipsea Tamango, dovada de care a dat si publicul care nu parea foarte multumit de acest aspect.
In fine, au fost multe reclame, mai bune sau mai rele, unele nominalizate si pt. Cannes-ul de anul asta, si cateva romanesti, chiar.
Unele dintre cele mai tari reclame mi s-au parut cele la prezervative.
Nu am rezistat toata noaptea, desi, poate daca ma straduiam reuseam ajutata de tonomatul de cafea care era pe acolo.
Credeam ca ceea ce se numeste "creme de la creme" se pastreaza pentru zorii zilei, dar din spusele prietenilor se pare ca nu a fost tocmai asa. Ci doar ca noaptea a continuat in acelasi ritm: una buna, una rea (sau daca vreti, una dulce, una sarata).
Am ramas cu promisiunea lui Dan Chisu, ca vara urmatoare, nu va mai trebui sa suportam caldura aia, nenicule!

0 comentarii: