marți, 10 iunie 2008

campanie de branding personal

ora 07.00 - alarma telefon: press the button snooze!
07.05 - alarma telefon: press the button snooze!
07.10 - alarma telefon: press the button snooze!
07.15 - alarma telefon: press the button snooze!
07.20 - ma ridic din pat
Baie, cafea, get dressed and make-up, news meanwhile
Ajung la birou, e 08.30; deschid calculatorul, deschid si mail-ul - No New Message.
Merg in sala de protocol, fac o cafea (e ora 09.00 si e a doua pe azi). Stam la discutii, se face ora 10.00.
Merg la calculator din nou, verific mail-ul - No New Message. Deschid blogul lui Bucurenci, Exarhu, Matasel, Monoranu, si restul.
Se face ora 17.00 - am iesit, si constat si azi ca nu sunt in publicul care-mi place sau cel putin care ma intereseaza. Cam asa se intampla in fiecare zi ! Publicul meu contine colegi, grupuri creative, activitate, proiecte, repsonsabilitati, forfota, preocupare, timing, contacte, colaboratori, agenda, discipoli, formare, cunoscuti, necunoscuti, straini, comunicate, pregatire pentru transformari, etc.
In lipsa acestora, am evadat in fiecare zi pana azi in resemnare. Azi insa, mi-a ajuns cutitul la os, si simt ca nu mai merge asa. Nu mai vreau sa pozez asa daca nu-mi place resemnarea.
Sa zicem, day one: motor... incepe actiunea!

0 comentarii: