vineri, 4 iulie 2008

hunting jobs: partea I

Saptamana trecuta am fost chemata la un interviu pentru un job la Realitatea, pentru postul de televiziune "The Money Chanel" unde am discutat cu tipa de la HR, care mi s-a parut foarte draguta. Selectia s-a facut la un numar destul de restrans din ce am intrebat-o eu, si anume de la 64 de candidati, s-a ajuns la 10 printre care si eu. Discutia a durat cam 50 de minute care a inclus si doua teste: unul de verificare a capacitatilor organizatorice si un altul de personalitate destul de similare celor de la examenul auto, in ideea ca erau cam aceleasi intrebari, insa formulare diferit.

Urma ca saptamana asta sa primesc un raspuns daca voi fi chemata la un al doilea interviu cu cei patru editori ai postului, si azi a venit si raspunsul: Negativ.

0 comentarii: