luni, 12 mai 2008

Adbreak sau nimic

Adbreak-ul din 07 mai din Spice Club a fost primul meu event legat de publicitate la care am participat. Din ce mai citisem eu de la alte adbreak-uri de anul asta nu ar fi mare diferenta, si anume:
- oraganizare, zero (nu sunt eu mai PR-ista asa, dar daca microfoanele nu-ti functioneaza cum trebuie la un eveniment la care se vrea si public, nu te baga nimeni in seama)
- moderare, cam de nota 5 spre 6; Andrei Hategan moderatorul evenimentului banuiesc ca dorea ca evenimentul sa fie mult mai interactiv, din moment ce rugase publicul sa puna intrebari, insa toata discutia nu a fost decat intre el si invitatii lui (Lorand Balint, Head of Brand Communication in Leo Burnett Romania si Regional Communications Director Sub-Saharan Africa, si Daniela Knecht, Deputy Managing Director, Client Service & Business Development McCann Erickson)
- pointed subjects (clienti, echipe de creatie, stereotipuri, calitati si cum poti ajunge un bun project manager) discutiile au ajuns si s-au finalizat pana la sterotiouri ca restul banuiesc ca au ramas pe data viitoare
Per ansamblu, m-a convins sa merg si data viitoare pentru ca nu am reusit sa inteleg mare lucru, si nu pot spune ca nu a fost interesant.
p.s.: de retinut, un eveniment, marca IQads

0 comentarii: